גם מי שמזמין חבילות מחו"ל על בסיס קבוע, עלול לבצע כמה מהטעויות הבאות. אלה הדברים שמומלץ לבדוק לפני ההזמנה הבאה, כדי להימנע מעוגמת נפש ולחסוך בעלויות
אם בעבר הזמנת חבילות מחו"ל נחשבה לפעולה מורכבת, כיום רבים מאיתנו מבצעים אותה כמעט על בסיס יומיומי. אלא שבמקביל, אנחנו עדיין עלולים לבצע טעויות שונות לאורך התהליך. כאלה שגורמות לחבילה להתעכב ועשויות להוביל לתשלומים מיותרים, עוגמת נפש וכאב ראש. אלה הטעויות שייתכן שגם אתם עדיין עושים והשירות משלוחים של דואר ישראל בא למנוע:
- לא מבקשים מספר מעקב – חבילות מחו"ל עושות דרך ארוכה עד להגעתן לישראל, ולכן מומלץ שתבקשו מספר מעקב. באתר של דואר ישראל תוכלו לקבל מידע אודות מספרי המעקב והאותיות שמופיעות בתחילתם (R, L, C וכדומה), לצורך מעקב פשוט ונוח.
- לא מציינים את מספר הטלפון שלכם – בקשו מהמוכר להוסיף את מספר הטלפון שלכם על גבי תעודת המשלוח. הוספת המספר תקל על החבילה להגיע אליכם, בייחוד במקרה שבו הכתובת המופיעה אינה מלאה או שגויה.
- מוותרים על מיקוד – מיקוד בן שבע ספרות הוא מידע משמעותי נוסף שיכול להציל חבילה מללכת לאיבוד. רבים אינם יודעים מהו המיקוד שלהם, ולכן מותירים את השדה ריק. באתר של דואר ישראל תוכלו להזין את הכתובת שלכם ולקבל את המיקוד הרלוונטי, כך שחשוב לא לדלג על השורה הזו.
- מוותרים על קאשבק – קונים באליאקספרס, אסוס או אייהרב? למה שלא תקבלו כסף בחזרה? עם Post Cash Back, הפועל בשיתוף פעולה עם דואר ישראל, תוכלו להירשם ולהתחיל ליהנות מהחזרים על קניות במגוון אתרים.
- לא עוקבים אחר המשלוח – מעקב המשלוחים באתר דואר ישראל הוא פתרון נוח וקל לשימוש, שמאפשר לכם לדעת היכן חבילות נמצאות מחו"ל בכל רגע נתון.
- לא מכירים את המיסים הנלווים – עברתם את המגבלה של 75 דולרים? באתר רשות המיסים תמצאו מדריך מפורט לייבוא אישי, עם מידע אודות תשלומים רלוונטיים עבור חבילות מחו"ל בשווי של יותר מ-75 דולרים. מומלץ לעיין בו מראש, כדי להימנע מהפתעות.
Leave a Comment