תקופת הקורונה העמידה לא מעט עסקים קטנים בפני אתגר מורכב. מה עושים אלה שמצליחים לעבור אותה וכיצד כדאי גם לכם לפעול?
ריחוק חברתי, מיעוט ביציאה מהבית והקדשת מחשבה רבה יותר לכל רכישה. עסקים קטנים רבים גילו את השילוב הזה כבר עם התחלת הקורונה, ולא תמיד ידעו כיצד לפעול. כשהלקוחות מפסיקים להגיע והעסק לא תמיד יכול לפעול כשורה – האם יש דרך לשרוד? מאחר שמאז התחלת הקורונה כבר עברה תקופה לא קצרה, כיום אפשר לענות שהתשובה היא חיובית. לא מעט עסקים קטנים הצליחו לעשות זאת, ואלה השיטות שלהם:

בואו ללמוד איך עסקים מצליחים בימי הקורונה
- השקעה בנוכחות המקוונת
או במילים אחרות – הקמת אתר. בעבר, חלק מבעלי עסקים קטנים הניחו שהשקעת משאבים באתר היא טעות. הם חשבו שרק לרשתות גדולות נחוצים אתרים, ושהם יכולים להסתדר בלעדיהם. אלא שמאז התחלת הקורונה, הם הבינו שעסקים ללא אתרים לא שורדים והתחילו להתעניין בבבניית אתר אינטרנט לעסק שלהם. לקוחות קבועים גולשים אל אתרים של חנויות שהם אוהבים כדי לתמוך בהן, וזו גם דרך לאתר לקוחות חדשים. עדיין אין לכם? זה הזמן להצטרף למשחק.
- קורסים מקוונים
ומה לגבי עסקים קטנים שמציעים שירותים ולא מוצרים? עסקים כאלה התחילו לעבוד על קורסים שניתן לרכוש אונליין. החל מקורס בישול, דרך קורס צילום ועד קורסים להקמת אתרים. חשבו כיצד תוכלו להתבסס על השירות שלכם וצאו לדרך.
- שיתופי פעולה
התאחדו עם עסקים קטנים נוספים, והציעו ללקוחות חבילת שירותים או מוצרים שעובדים יחד. כך שבמקום לעבור בין מספר חנויות, הוא יוכל להשיג הכול אצלכם.
- שמרו על קשר
הלקוחות שלכם לא רואים אתכם? הזכירו להם שאתם פועלים במלוא המרץ. ניוזלטר לרשימות תפוצה ועדכונים על מבצעים, יעזרו לכם להישאר בתודעה שלהם.

בעל עסק? בואו ללמוד איך לגרום לעסק שלך לזנק למעלה גם בימי קורונה
Leave a Comment