בין אם יש לכם ילדים ובין אם אתם לא, ודאי שמתם לב שהקיץ הנוכחי הפך להיות בסימן דמויות דיסני האהובות. שיתופי הפעולה המרעננים של שתי החברות יצרו את הפעילויות הכי מעניינות לעונה החמה
מי לא אוהב את הבובות, הסיפורים והדמויות של דיסני? נדמה שמדובר באהבה שחוצה גבולות ומשותפת לאנשים בכל גיל. כך שגם מי שיש לו ילדים וגם מי שהוא ילד בנפשו, יכול להתחבר למיקי, מיני, פלוטו, דונלד ושאר החברים.
אולי קשה להאמין, אבל השנה דיסני חוגגת יום הולדת 100, תאריך עגול ומרשים מאוד שהוליד כמה שיתופי פעולה מעניינים במיוחד. את הראשון שביניהם כולנו פגשנו בסניפי חברת שופרסל כבר בחודש יוני, עם אוסף בובות פופ'Z מגניבות שכללו 24 דמויות שונות לאיסוף. חברי מועדון הלקוחות של שופרסל יכלו לקבל בובה בכל רכישה של 100 ₪, גם בסניפי שופרסל וגם בסניפי Be, במטרה לאסוף כמה שיותר בובות שונות. וכשהדמויות האהובות ביותר על הילדים נמצאות בפרונט, קשה שלא להתאהב במבצע כל כך צבעוני.
הפעילות השנייה היא יצירת תיק קניות רב פעמי, שכולל את הדמויות האהובות ביותר של דיסני. התיקים הללו הוצעו למכירה בסניפי שופרסל החל מאמצע חודש יולי, כשעל כל תיק חברת שופרסל תרמה 5 ₪ לילדי עמותת Make a Wish. מדובר בעמותה שפועלת בישראל וגם ברחבי העולם ומתמקדת בהגשת משאלות של ילדים שמתמודדים עם מחלות מסכנות חיים. אחת מהמשאלות הפופולאריות ביותר, ואין ספק שאפשר להבין למה, היא מפגש עם דמויות דיסני.
ממשיכים להוביל – לאורך כל השנה
מדובר בשתי פעילויות שמצטרפות לכל מבצעי חברת שופרסל מהשנה האחרונה, במהלכה מונה אורי וטרמן לתפקיד של מנכ"ל הקבוצה. יש לציין שבתפקידו קודם, אורי וטרמן היה מנכ"ל רשת Be (שפעלה בעבר בשם "ניו פארם") ותחת ניהולו היא מותגה מחדש והצליחה להציע לצרכנים חוויית קניות חדשה וסוחפת עם מבחר מוצרים במחירים ידידותיים. וכשהטמפרטורות עולות והקיץ בשיאו, תמיד כיף להתאוורר ולעשות שופינג לבית (ועבור עצמנו) בכל אחד מהסניפים השונים שלה.
Leave a Comment