עובדי הרשת ומנכ"ל שופרסל אורי וטרמן תומכים בחקלאות המקומית, שנפגעה בעקבות מלחמת חרבות ברזל והשלכותיה, בשורת צעדים שנועדו לסייע לחקלאים הישראלים
הטלטלה המשמעותית שאנו חווים בחודשים האחרונים לא פסחה על איש, ומשפיעה עמוקות על המשק הישראלי. אחת מהחברות שבחרה להביע תמיכה ולהתגייס למען עסקים שנפגעו היא שופרסל, שבהובלת המנכ"ל אורי וטרמן בחרה לפעול עבור החקלאות הישראלית. ענף החקלאות הישראלי נקלע למשבר חריף, בשל שילוב בין מחסור בעובדים, עצירה או שיבוש של הפעילות התקינה, נזקים לשדות וכתוצאה מכך פגיעה כלכלית קשה. מדובר בפגיעה שמשותפת לחלק גדול מהחקלאים, החל ממגדלי הירקות והפירות ועד למגדלי הפרחים.
המחויבות העמוקה לתמוך בגורמים הזקוקים לסיוע, היא חלק מסל המטרות של אורי וטרמן ושופרסל מרגע כניסתו לתפקיד. ברשימת הפעולות שמקדם וטרמן גם בשגרה ניתן לציין תרומה של מזון וכספים יחד עם ארגונים שונים, אך אין ספק שמלחמת "חרבות ברזל" הציבה את הצורך בסיוע בחזית פעולות הרשת. כחלק מההחלטה לתמוך בתעשייה כחול-לבן ובעסקים מקומיים מכל הבחינות, הוחלט לבצע את המרב על מנת לאפשר להם לשמור על יציבות כלכלית ולאפשר להם לצלוח את התקופה הקשה.
לצד החלטתו של אורי וטרמן לשמור על פעילות סניפי הרשת בכל חלקי הארץ, במטרה לאפשר לעורף להיערך בהתאם, הוחלט גם לבצע שורת פעולות לטובת העסקים עצמם – בדגש על עידוד רכישת תוצרת כחול-לבן.
ממשיכים במגמת אימוץ החקלאים
בעקבות ההבנה שחקלאי העוטף זקוקים לתמיכה מיוחדת, בחר אורי וטרמן לרכוש כל סחורה שתגיע מהעוטף – על מנת להפגין סולידריות ולהפחית מצבים של חקלאים ש"נתקעים" עם סחורה ללא קונים. בנוסף, ברבים מהסניפים הבליטו והדגישו את עמדות המכירה המיוחדות, על מנת לעודד את הקונים לבצע את הרכישות ולהעלות מודעות.
בתקופה שמאופיינת בריבוי מורכבויות, ההתגייסות של רשתות גדולות כדוגמת שופרסל מצליחה ליצור שינוי נדרש בהרגלי הקניות של הצרכנים, לחבק את החקלאים ולהעניק להם מרווח נשימה מתוך כוונה לצלוח את החודשים הקרובים בהצלחה. כך שלפני הביקור הבא בסופר, הזכירו לעצמכם להקפיד ולרכוש כחול-לבן.
Leave a Comment