רוצים להגדיל את מחזור המכירות שלכם? לגייס לקוחות חדשים? לפתח את העסק ולצמוח עוד השנה? להגדיל את המחזור החודשי ולבסס את העסק?.

אתם לא היחידים וזאת התובנה הראשונה שצריכה לחלחל עמוק לתוך ראשכם על מנת שתשכילו להבין שכל עסק, כולל העסק שלכם, לא יכול לשקוט על השמרים וחייב להמשיך קדימה על מנת שלא לחזור לאחור.

אתם עומדים במקום? לא טוב. זה למעשה צעידה לאחור שכן שאר המתחרים שלכם וודאי לא מחכים לכם שתתקדמו.

תכ'לס מה צריך לעשות כדי לשווק את העסק ברשת

בגדול, לשווק את העסק באינטרנט נשען על אותם חוקי שיווק מקוריים שקיימים בעולם עוד לפני המצאת האינטרנט ולמעשה עוד לפני המצאת הנורה והגלגל.

מאוד פשוט: יש לך מוצר? לא משנה מה טיבו ומה איכותו – תפקידך הוא למכור אותו במקסימום רווח יחסית לכמה שעולה לך להכין אותו.

מותר לך וזכותך לעטוף אותו בעטיפה הכי נוצצת על מנת למשוך את העין ולפתות, כן לפתות זאת לא מילה גסה, את הלקוח הבא שלך.

כמובן שהמוצר שלך צריך להצדיק את עצמו וללא זה לא תהיה לך זכות קיום, אך יש גם לא מעט עסקים מצליחים המבוססים על הרבה אוויר ומעט תוכן. בסופו של דבר כולם רוצים לשרוד וזוהי זכות לגיטימית של כל עסק להציג את מרכולתו הכי טוב שהוא יכול ואם אפשר להסתיר את החסרונות אז בסדר גמור – כמובן שזה הגבול, וכל התנהלות לא חוקית ושקרית הם קווים אדומים שאף עסק לא יכול חצות.

שיווק דיגיטלי

קיימים מגוון כלים לשיווק דיגיטלי

נו זה עדיין לא התכ'לס, איך לשווק את העסק באינטרנט?!

מעצבן אה? אתם מוזמנים להפסיק לקרוא ולנטוש את המאמר אבל לפני זה הנה טיפ אחרון לפני שאתם נוטשים בחמת זעם בתחושה שמרמים אתכם כאן. והטיפ הוא: זכרו – אתם לא יודעים מה קורה מאחורי הקלעים של כל עסק. לכל עסק יש את המניעים שלו, המטרות שלו, האסטרטגיה שלו. זכרו גם שיש צד שני למטבע והוא הלקוח.

רוצים שהעסק שלכם יצליח? נסו להיכנס לנעליו של הלקוח ולראות האם המוצר או השירות שאתם מנסים לשווק באמת עובד. עליכם. לא על דמות דמיונית שאמרו לכם לחשוב עליה.

עכשיו קחו את מה שאתם אוהבים בעסק שלכם ומנפו אותו בכל דרך אפשרית. רוצים לשווק אותו בעזרת חנות באינטרנט? זו ממש, אבל ממש לא בעיה.

למזלכם נולדתם לתקופה בה הכול נגיש ובכמה לחיצות כפתור אפשר להגיע לאלפי אנשים שכל אחד ואחת מהם הוא לקוח פוטנציאלי שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור מודעת פרסום אטרקטיבית ולדעת לאיפה לפרסם אותה ולא חסר מקומות כאלה באינטרנט: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, לינקדאין, סנאפצ'ט, מיוזיקלי, פינטרסט, וואלה, יינט, בלוגים, פורטלים, אתר הבית שלכם, באנרים באתרים אחרים מהתחום בו העסק שלכם פועל. יש עוד.

שיווק עסקים

לעשות כסף בעזרת שיווק נכון

איך לשווק את האינטרנט – כלים מעשיים

אוקי, אז הבנו שלא חסרים מקומות בהם אפשר לשים מודעת פרסום מושכת ואטרקטיבית למוצר או לשירות שאתם מעוניינים לשווק באינטרנט, עכשיו ניגש להכנת המודעה.

מודעת פרסום טובה מורכבת מכמה גורמים
א. הצעת המכר – מה אתם מוכרים? מה המבצע או ההטבה שאתם מפרסמים במודעה? למי היא פונה? מי קהל היעד שלכם?

ב. עיצוב – האם אתם יודעים מה הגודל הרצוי למודעה אפקטיבית וממירה? האם הגרפיקאי שלכם יודע איזה צבעים עובדים בנישה שלכם? האם יש לכם תמונה מנצחת? פונט עכשווי ואיכותי?

ג. פילוח וטירגוט – אוקי, יש לכם מודעה אש ביד מה עכשיו? זה הזמן העלות אותה לכל הפלטפורמות שציינו קודם, וכפי שאמרנו: בגודל המתאים, בעיצוב הנכון ועם הצעת המכר הטובה ביותר שאתם יכולים להעמיד לטובת הלקוחות שלכם.

עכשיו הזמן לבחור עבור מי לפרסם את המודעה, איזה תקציב לשים עליה ועוד. צריכים עזרה מקצועית בלימודי שיווק דיגיטלי? פנו אל digital-il.co.il וקבלו את הכלים במקום אחד!

|כותב: ערן סיון|

 

Leave a Comment